Aktuelt nyt


September 2023:
Ordinær generalforsamling

torsdag den 28. september 2023 kl. 17.00 

Sted: Boligexperten, Vesterbrogade 12, 3. sal, 1620 København V

Bestyrelsens beretning for 2022

Budget 2023

Årsrapport 2022

Læs referatet her


Marts 2022:
Ordinær generalforsamling:
Mandag den 14. marts afholdtes ordinær generalforsamling i Boligexperten Administration, Vesterbrogade 12, 3. sal, København V. 

Læs referatet her


Indkaldelse til

Ekstraordinær generalforsamling

onsdag den 20. oktober 2021 kl. 17.00  i ejendommens gård.

Bestyrelsen stiller forslag om udskiftning af foreningens tørre- og vaskemaskiner.

Download indkaldelsen her

Download Miele-brochure her

På den ekstraordinære generalforsamling var der kun et punkt på dagsordenen.
Fordi beløbet til nye vaskemaskiner (120.000 kr.) var så stort, skulle det godkendes på en generalforsamling. Samtidig var det akut og kunne ikke vente til den ordinære generalforsamling.
De nye vaskemaskiner er kommet i drift og kører udmærket.
Levetiden forventes at være på 15-20 år.


8. februar 2020:

Internetforbindelsen opgraderes pr. 1. marts til 1000 MB.

Det er i denne måned 18 år siden, vi startede med en 2 MB-linje.

Prisen ændres ikke.


Maj 2020:
Ordinær generalforsamling:
Onsdag den 13. maj afholdtes ordinær generalforsamling i Boligexperten Administration, Vesterbrogade 12, 3. sal, København V. Generalforsamlingen blev afholdt uden fysisk fremmøde grundet restriktioner mod i forbindelse med Covid-19.

Læs referatet her.


Maj 2019:
Ordinær generalforsamling:
Torsdag den 23. maj afholdtes ordinær generalforsamling i Boligexperten Administration, Vesterbrogade 12, 3. sal, København V.

Se indkaldelsen

Bestyrelsens beretning 2019

Årsrapport 2019

Budget 2019


Januar 2019:
Malerarbejde: Fra d. 18. januar til d. 15. maj 2019 totalrenoveres alle fortrappeopgangene.
Læs mere her


Januar 2019:
Ekstraordinær generalforsamling den 14. januar 2019.
Læs referatet her


3. april 2018:
Ekstraordinær generalforsamling
Læs referatet her


21. marts 2018:
Generalforsamling.
Læs referatet her


11. januar 2018:
Endelige aflevering og mangelgennemgang af altanerne.


9. oktober 2017:
Så er altanprojektet påbegyndt:
Se fotos her


18. september 2017:
Nyhedsbrev
Se nyhedsbrevet her.


14. september 2017:
Bestyrelsesmøde
Se referatet her.


29. marts 2017:
Ordinær generalforsamling
Se referatet her.


3. maj 2016 kl. 16:
Ekstraordinær generalforsamling
Se indkaldelsen her.

På den ekstraordinære generalforsamling blev det besluttet at give tilladelse til opførelse af altaner.


19. april 2016 kl. 19.00:
Ordinær generalforsamling.
Se referatet her.


Marts 2016:
Datoen for næste generalforsamling er
19. april kl. 19.00
i VerdensKulturCentret, lokale 305 (3. sal), Nørre Allé 7, 2200 Kbh. N
Se indkaldelsen her.


Februar 2014:
Vi har nu fået opdateret vores antenneanlæg og kan levere disse kanaler.


I januar 2014 fik vi gennemgået antennenettet i huset, og mange stedet var forbindelserne afbrudt, fordi man havde beskadiget eller fjernet stik og ledninger i enkelte lejligheder.
Du må ikke beskadige eller fjerne antenne-kabler i din lejlighed, selvom du ikke bruger dem, da du så afbryder signalet til dine naboer!